کد خبر: ۵۲۰۰
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کوچه محبوب مستأجران در رحمانیه

خیابان رحمانیه۱۲ اکثر امکانات رفاهی از جمله فضای سبز، مدرسه، نانوایی و بازار را در خود جای داده و به همین دلیل جزو خیابان‌های محبوب خریداران و مستأجران است.

خیابان رحمانیه۱۲ یکی از معابر فرعی محله مجیدیه است. باتوجه‌به بافت نوساز محدوده الهیه، این خیابان جزو معدودمعابر منطقه۱۲ است که اکثر امکانات رفاهی ازجمله فضای سبز، مدرسه، نانوایی و بازار را در خود جای داده و به‌این‌دلیل جزو خیابان‌های محبوب برای خریداران و مستأجران است.

معبر محبوب مستأجران در رحمانیه

مدرسه دوازده‌کلاسه ابتدایی در حاشیه خیابان رحمانیه‌۱۲ در‌حال ساخت است. این مدرسه زیرنظر آموزش‌و‌پرورش ناحیه۷ فعالیت خواهد کرد و به احتمال زیاد از مهر امسال، پذیرای دانش‌آموزان است.

 

معبر محبوب مستأجران در رحمانیه

مجموعه آبی باران شش‌سال پیش در این خیابان به بهره‌برداری رسید. این مجموعه را اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان ساخته و از‌سوی اداره آموزش‌و پرورش استثنایی استان به بهره‌برداری رسیده است.

 

معبر محبوب مستأجران در رحمانیه

بوستان آفرینش یکی از فضا‌های سبز زیبای محله مجیدیه است که اکثر امکانات پارکی را در‌اختیار دارد و به دلیل کاشت درختان نسبتا قدیمی، فضای سبز متراکمی در خود جای داده است.

 

معبر محبوب مستأجران در رحمانیه

مرکز تجاری «خلیج همیشه فارس»، تنها بازار محله مجیدیه است که بیشتر وسایل موردنیاز در آن پیدا می‌شود و عمری به اندازه خود محله دارد.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44